nya lägis

 
 
Här kommer en liten sneak a peek pâ min nya lägenhet eller rättare sagt koksvrân som jag är supernöjd med. Jag kommer att ha sâ mycket plats för mina grejer som ju inte är sâ mânga. Men de senaste dagarna har jag bunkrat upp med nödvändiga grejer som möbler som levereras pâ söndag och lite köksgrejer - allt second hand. Sen kommer det ett paket frân Tyskland om nâgra dagar med mina köksgrejer som jag har där. Ska bli kul att fâ hit grejer som har hängt med ett tag i olika lägenheter.
Idag âker jag till Rusta och IKEA för att inhandla duschdraperi, madrass med mera. Frân och med början pâ nästa vecka kommer jag nog att kunna flytta in.
Glad helg pâ er
/Selma
 
 

Kommentarer
Gås säger:

Tjohooo ser ju sjukt fräscht ut! Lajk! :D

2015-02-06 | 18:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback