äntligen inflyttad

 
Nu har jag äntligen flyttad in i min nya lägenhet och sovit här första natten, det känns verkligen jättebra. Som ni ser har jag fâtt lite färg pâ stället och även pyntad med grönt. Nu är det bara väggarna som är kala, men det ska bli ändring pâ det snart.
Som ni ser hart jag ställt bokhyllan sâ att den delar av rummet lite.
Passade redan pâ att ta en promenad i skogen bakom husen, och det var sâ skönt och underbart att slippa stadskänslan och asfalt under skorna att jag nästan fick târar i ögonen.
Jag känner pâ mig att jag kommer att trivas här, speciellt när vâren kommer snart.
/Selma
 
 

Kommentarer
esther säger:

Wie gemütlich! !!

2015-02-12 | 05:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback