Sverige i mitt hjärta

 
Efter att ha besökt älskade Fagerhult igen och pâ grund av att jag läser flera böcker just nu som utspelar sig i Stockholm längtar jag verkligen efter Sverige och svensk sommar.
Jag har en tysk kompis som älskar musik och kan en massa svenska lâtar som t.ex. "Här kommer Pippi Lângstrump" och andra klassiker som jag inte visste att man kunde känna till som icke-svensk.
Besöket pâ Fagerhult var alldeles för kort och jag vill âka dit, till Stockholm och till Uppsala NU!
Men jag fâr njuta av sommarn i Saarbrücken som faktiskt är varm och mysig. Dessutom ska jag pâ fest med kompisar som jag fâr passa pâ att träffa nu när jag är här.
 
trevlig helg pâ er
/Selma
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback