vâta fötter

Sâklart följer jag Gâsen som är i Karlsruhe pâ utbyta och jag tror det var igâr som hon kände sig lite smâtt deppig för att allt inte fungerade som det skulle. Jag känner igen mig där och tror att man är mycket känsligare när man inte är hemma och har den vanliga tryggheten. Idag var jag pâ campus frân 9-5 för att jag hade en lektion pâ morgon och en pâ eftermiddagen. Det regnade hela dagen och jag hade converse pâ mig, sâ naturligtvis var fötterna vâta och hann aldrig bli torra. Dessutom kände jag mig lite ensam en stund för att tvâ kompisar hade âkt ut pâ road trip med nâgra det lärt känna igâr kväll, fastän vi hade bestämt att âka med en busstur till highlands och en ö vid namn isle of seil. Men jag gick iväg för att köpa en biljet ât mig och träffade tvâ trevliga tjejer där som jag känner sen innan. Sâ nu ser jag fram emot resan, främst för att komma ut i naturen men ocksâ för att jag valde att inte deppa utan hâlla igâng och upptäcka sâ mycket som möjligt.
 
Här kommer nâgra bilder pâ det vackra Glasgow en helt solig dag (den enda jag upplevt hittills)
 
 
okej, lite molnigt var det men inget regn:-)
 
 
 
/Selma
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Gås säger:

Jaaa det är så bra egentligen att vi är erasmus samtidigt för då kan vi peppa varandra!

Jag kan ju säga att jag känner igen mig väldigt mycket i regnproblematiken. Här regnar det lika mycket som i Skottland :P Men till helgen ska det äntligen bli lite sol! Annars har jag hitills alltid paraplyet med mig och har dessutom hunnit få migrän av kylan! :P

Men jag måste säga att det är konstigt att folk vill bo permanent i Glasgow om det regnar så mkt hela tiden! Men staden ser suuuuuperfin ut, fasiken jag borde åka dit och besöka dig, frågan är bara när! :S

2013-09-20 | 08:28:59
Esther säger:

Ja Selmi, bleib positiv!
Und freue dich auf unseren Besuch, nur noch 5 wochen ;D

2013-09-21 | 13:49:47
Bloggadress: http://jacobsisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback