Berlin

Hade ett par trevliga dagar i Berlin hos Darja, som var min granne i Montpellier. Lisa, som jag lärde känna där med var också där. Så det blev en liten Montpellier-Reunion.
 
 
Eftersom en är vegetarian och en inte tål ägg- och mjölkprodukter gick vi till ett vegan-ställe och åt "Vöner" - en vegan kebab
 
 Sedan blev det cocktails, Nordic Summer heter den här
 
 Medan jag väntade på att Lisa skulle vakna, satt jag i fönstret och fotograferade den mysiga innergården med katt
 
 Pandabjörn i grannfönstret
 
 East Side Gallery
 
 Även baksidan av muren är använd, där finns det en fotoutstääling med politiska murar över hela världen
 
 
Cupcake Berlin
 
 Strandbar
 
 
Checkpoint Charlie
 
 
Open Air bio
 
 
Nordic by nature - en skandinavisk musikfestival
 
 
Vera
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback