Wiesn i Homburg

Även jag va på Oktoberfest, men på en mycket mycket mindre i Homburg. Det pågick 4 dagar och jag va där 3 kvällar. Hadde egentligen tänkt att bara gå två, men eftersom inträdet va gratis på torsdag och många jag kände gick dit följde jag med. Och på torsdag va det faktist roligast, för att det inte va så mycket folk denna dag. På lördag va det hemskt mycket folk där, blää.
Hadde tyvär ingen Dirndl, men dom är så dyra och man sätter ju bara på sig dom typ en gång om året. Men skulle gärna ha en inför nästa år!

Selma berättade att det finns en Oktoberfest i Glasgow när Vera och jag ska hälsa på hos henne. Vi ska kanske dit med en bayrisk vännina som Selma lärde känna.






 
 


Esther

 
 

Kommentarer
Gås säger:

Esthi vi mååååste köpa dirndls!!! Jag har hört att det är utförsäljning nu efter oktoberfest så man kan göra riktiga fynd till låga priser! :D:D:D

2013-10-08 | 20:52:48
Selma säger:

Yes Yes. Glasgow har minsann Oktoberfest as well

2013-10-08 | 22:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback