alltid nåt på gång

hej hej
Oj, nu är klockan snart 1 och jag ska gå upp klockan 5 imorgon bitti. Jag ska åka till Hamburg! Det är kyrkodag där, det betyder det är konserter och evenemang från onsdag till söndag som är organiserade från kyrkan. Varje år är det i en annan stad i Tyskland och i år är det första gången jag ska dit. Det är jätte mycket program och staden kommer vara full av människor. Känns lite jobbigt att det redan är imorgon eftersom dom georgiska ungdomar just har åkt och förra veckan har varit fullt med program, å andra sidan är det spännande. Det är första gången för mig i Hamburg, eller över huvud taget första gången i nordtyskland.

Hörs när jag kommer hem!

Och just det, jag klarade körkortet :) Så när jag kommer hem igen ska jag köraaaaaa!
Dock så klarade jag det först efter andra försöket i praktiken men äsch, är så glad att jag har den nu. Det har ju hänt många :P

Esther



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback