Det blir Storbritanniens tredje största stad

vy över universitetet
 
Tjohej, igâr âkte jag till universitetet för att fâ mer information om mitt halvâr i UK. Mest spännande var naturligtvis att fâ höra vart man kommer. Det var inte fullt sâ enkelt. Jag trodde att det redan var bestämmt, men vi satt och diskuterade det. Jag âkte ut ur mitt första val Aberystwyth (vet ej varför) och skulle till Cardiff. Sen böt jag med en tjej, sâ att hon kunde âka till Cardiff med sin kille och jag till Limerick pâ Irland. Men en tjej som prioriterade Glasgow var inte där, sâ jag fick ta hennes plats. Sâ nu blir det Glasgow. Jag tror ändâ det inte spelar sâ stor roll vart man kommer, det kan gâ dâligt och brâ överallt.
/Selma

Kommentarer
Karin säger:

Glasgow låter sweeet

2013-03-15 | 18:29:55
Vera säger:

Glasgow fand ich sehr schön und hat ein cooles Studentenviertel!

2013-03-16 | 14:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback