Selma föreläser

Igår hadde Selma sin andra föreläsning om Sverige och hon gjorde det souveränt! I publiken va mest dom som ska åka med mamma till sverige, men också många andra som va interesserade.
Testade vid det tillfället min nya kamera, en Nikon D3100. Fick den av moster E i julklapp/födelsedagspresent. Tack så jätte mycket! Så från och med nu blir det en massa fina bilder på bloggen. Men jag måste testa mig fram lite först och få en känsla till fotographering, men det ska bli så kul :)

Gården föreläsningen höll till va så fin och med ett sånt fint landskap!

 
 
 
 
 
#
 
 
 
 
 
 
 
 
Synd att alla har åkt nu, det har verkligen varit kul. Men om mindre än två veckor åker jag till Sverige :)


Esther
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback