Fredag i Montpellier



Igår vandrade jag runt lite på stan, där jag tog några bilder. Sent på eftermiddagen gick jag med en grupp till ett slott som ligger precis utanför stan och hade vinprovning. Jag hade inte ätit så mycket innan, så det blev riktigt roligt, haha. Den guidade turen i slottet missade jag tyvärr med 3 andra för att spårvagnen plötsligt inte åkte mer just när vi skulle dit. Därför blev det en liten omväg med bussen istället.
Senare på kvällen var det fest hos en av Erasmuskoordinatorerna. Där kunde man klättra upp på taket och se över staden. Dumt bara att det blåste däruppe och min röst har sagt upp sig efter det. 
Annars mår jag rätt bra. Idag blir det en tur till Nîmes och då ska jag försöka att skona mig lite.
 
 
Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback