bal och fest

Hej, igår kväll va jag på en bal för ryttare inom hela Saarland. Det började med en modevisningen där det visades nyaste ridmodet. Sen va de en massa ryttare som blev hedrade. Imellan fick man lite underhållning. På slutet hadde jag och tjejerna från mitt stall en uppvisning. Vi hadde övat in en quadrille på käpphästar. Det funkade ganska bra, men sen skulle vi animera alla till dansning. Haha det blev lite rörigt...
Det va ett band som spelade efter det och i ett annat rum va det disco. men DJn va sjukt dåligt så att man tröttnade på att dansa efter ett tag. Annars va det en trevlig kväll :)

jag tog en snabb outfitbild på mig innan jag gick, enda bilden på hela kvällen


klänningen köpte jag i Florida förra året



Esther



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback