svensklärare



Att läsa svenska är otroligt populärt pâ mitt universitet. Det finns bara en svensklärare som hâller alla kurser, sâ jag tänkte att jag kunde behövas. Ledningen pâ sprâkcentret blev jätteglad att jag ansökte för att undervisa svenska, för att dem gärna vill erbjuda fler kurser. Sâ nu kommer jag att ha ett samtal med dem nästa vecka. Ni fâr hâlla tummarna att det gâr bra. Jag har ju igen som helst erfarenhet av att undervisa men det kommer jag säkert att lära mej genom att gâ med i pâgâende kurser denna termin.
Tänk vad roligt om jag fick en egen kurs nästa termin:-)

/Selma

Kommentarer
Karin säger:

JA! Vad kul!

2012-05-17 | 17:32:47
Gås säger:

Haha håll tummarna att du slipper lära ut grammatik, det är fasiken det svåraste med svenskan, för man tänker ju aldrig på det :P

2012-05-17 | 18:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback