Je suis excitée

Det närmar sig... nu måste jag verkligen börja planera för fullt inför mina studier i Montpellier. Jag var helt förvirrad för att jag inte visste hur jag skulle göra för att anmäla mig till universitetet. Men för några daga sen kom det ett mejl med en massa information från en kille som tar hand om utbytesstudenterna i Frankrike.
Det är lite lugnare nu. Jag vet var jag ska anmäla mig, var jag hittar alla kurser osv.
Enda problemet är att hitta ett boende. I den synpunkten är de inte riktigt tillgängliga mot oss stackars utlänningar. Om man har tur får man ett av sex rum som är reserverade för Erasmusstudenter. Så det gäller att leta på egen hand.
Bra att ha kontakter till staden i alla fall. Och något litet skrymsle kommer jag väl hitta.
Vera

Kommentarer
K säger:

Everything will be fiiiine som jag brukar säg! TAGGA TILL!! (säger jag också)

2012-03-21 | 22:20:30
Bloggadress: http://kariniowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback