på onsdag

Om fyra dagar ska jag flyga till Sverige och tilbringa 3 härliga ( hoppas varma) veckor i Sverige, först i Uppsala tror jag och sen ett par dagar i Stockholm och till sist en vecka på mysiga Fagerhult. Är så glad att äntligen se nåt annat igen! Och så har Inez och jag redan pratat om lite grejer vi ska göra :) Känner att det kommer bli en riktig bra sommar!
Längtar supermycket ♥

Annars håller jag på och jobbar lite hemma, för att tjäna lite pengar. Och så va vädret toppenbra så att jag kunde gå och simma med några kompisar. Just nu har vi besök av mammas vänner från Sverige. Imorgon ska jag, Opa och kanske Julie kolla på nån hästkapplöpning.

Ha det bra!

 
 


Esther

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback