Läget

 
Jaha, så här ser det ut klockan tio över fem i Mainz: 31 grader varmt, så man knappt vill gå utanför dörren. Bra att våran lägenhet är så bra isolerat och jag har den perfekta temperaturen inomhus! Ville plugga i universitetsbiblioteket igår men där fick jag bara ont i huvudet och kunde inte koncentera mig alls. Dom borde satsa på bättre luftkonditionering!!! 
I morgon skriver jag mitt nästa prov och det gick rätt så bra för mig hittills att få allt om företagsledning in i huvudet. 
 
Och så ringde mamma från Fagerhult och berättade att de har det väldigt varmt där med och jag började genast längta till att bada varje dag i poolen och gölen (och havet).Aaaaah, det kommer att bli så skönt!
 
 
Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback