Augustiplaner

Bilder från 2009, Stugan på Fagerhult och Gölen
 

Eftersom jag kommer att vara ledig hela augusti och det inte händer så mycket spännande i Mainz, har jag nu bestämt mig för att följa med Selma till Sverige. Först ska vi vara på Gotland med moster och pudel och sedan blir det Fagerhult, där jag inte har tillbringat en sommar på två år nu! Och på Gotland har jag ju aldrig varit innan, det tänkte jag inte missa. 
Så det blir en och en halv vecka Sverige innan jag försöker utnyttja min sista vecka i Mainz med mina käraste och sedan far jag till Frankrike, då jag förhoppningsvis kommer att stanna till ett par dagar vid Disneyland Paris ;)
 
Vera

Kommentarer
Gås säger:

Jaaaaa!

2012-07-24 | 09:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback