LA the second

Idag flyttade jag till Venice Beach for att det ska bli enklare att ta sig. Santa Monica ligger sa nara att man till och med kan ga dit. Men annars ar denna stad inte promenadvanlig. Det kommer att ta 1 1/2 timme for mig att aka till greyhoundstationen pa torsdag. Och det ar samma stad.
Maste erkanna att San Francisco faller mig mer i smaken. Det ar kul att jag bor sa nara stranden och Santa Monica har roliga butiker. Men det ar inte fint utan valdigt smutsigt.
Och sa ar jag inte sa interesserad av Hollywood och kandisar. But I will make the most of it:-)









/Selma

Kommentarer
Gås säger:

Jag har läst att det iallafall ska vara en skön stämning vid Venice Beach :)

2012-02-21 | 08:00:18
selma säger:

ar det absolut:-)

2012-02-22 | 03:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback