San Francisco

Det har blir mitt andra bloggforsok. Borjade pa ett blogginlagg igar men natet pa hostlets datorer kraschar ganska ofta. Nu har jag varit i San Francisco i nastan 3 dagar och det ar underbart. Vi har varldens finaste vader med stralande sol och jag kan ga i shorts.
Redan kvallen jag kom traffade jag en koreansk tjej som ochsa reser sjalv och vi gar ganska mycket tillsammans.
Forsta dagen var jag pa Alcatraz, ett havsmuseum och strossade runt pa Fishermans Wharft. Igar gick vi pa ytterligare tva museer och tittade aven pa Golden Gate Park.
Seokjin, koreanskan, ar valdigt ambitionerad och vill se jattemycket sa jag ar alltid helt slut pa kvallarna. men idag tancker jag ta det lite lungnare for att kunna ga pa pubrunda ikvall.
Jag skulle jattegarna visa nagra bilder som jag tagit men tyvarr ar datorn for trog. Jag kanske provar igen snart eller sa tar jag det nar jag kommer hem.
Soliga halsningar till kalla Sverige och Tyskland

/ Selma

Kommentarer
Gås säger:

Håhå! När vi var där var det banne mig askallt! Men det kanske beror på att vi jämförde med 35-gradiga Iowa...

2012-02-04 | 23:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback