uppkopplad

Äntligen har comhem förbarmat sig över mej och givit mej snabbuppkoppling. Jag fick hâllas med mosterns mobila bredband som är jättetrög, sâ det var inget kul att surfa. Men efter lite strul funkar det nu.

Nu är jag redan inte pâ min andra vecka pâ Uppsala Universitet och tiden har gâtt jättefort.
Min kurs i media och kommunikation är väldigt givande och det ställs höga krav inför seminarierna. Det är mycket läsning som ska avklaras och alla seminarier betygsätts.

Kalmar Nation är typ mitt nya hem här i Uppsala, jag har varit där ganska ofta nu och varje gâng är det jätteroligt.
Ikväll ska vi ut pâ pubrunda och nästa vecka ska jag även jobba nere i nationens pub.
Imorgon är det Kulturnatt, dâ även mostrarna kommer att vara i stan.

/Selma


Kommentarer
Gås säger:

Va kul! :D

2011-09-10 | 08:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback