Min förmiddag

Har nu äntligen fått upp hyllan som jag (nästan) har gjort helt själv. Att det kan vara så svårt att borra hål i en vägg hade jag aldrig trott. Men hela huset här består ju av betong.
Jag måste medge att den tyvärr inte sitter som berget och jag är verkligen rädd att den kommer att trilla ner när som helst. Därför ställde jag bara på lätta grejer. Riktigt tillfredställande blev det alltså inte och jag var nära att börja gråta när den där dumma väggen inte gav efter riktigt.
Nu hoppas jag på ett under att hyllan aldrig kommer att rasa ner!
Vera

Kommentarer
Karin säger:

Väggar. Tell me about it!

2011-09-21 | 16:31:37
Bloggadress: http://kariniowa.blogg.se/
selma nuss säger:

schön ist es jedenfalls mal:-)

2011-09-22 | 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback