lov imorgon!

Imorgon är det sista skoldan, sen två veckors höst loooooooov! Och har bara två timmar konst. Det verkar lite onödigt, fratt vi inte gör ånting än att måla. Vi skulle väl kunna måla hemma, men nej det funkade inte att få ledigt helt. Efter det ska jag träffa J+J i stan och vi ska åka hem till Julie och se vart hon bor nu.Hon har flyttad igen. På kvällen blir det nog fotbollsmatch igen och sen ska jag och Julie antingen sova hos Jana eller vi sover hos mig. På lördag ska jag på en födelsedagsfest på kvällen.

 På lovet ska jag rida Bijou igen. Hon va halt ganska länge nu så det blir bara skritt. Hon har blivit gammal. Det måste inse och därför ska jag börja ta ridlektioner igen. Hadde tappat lusten ett tag men nu är den tillbaka! Skulle jätte gärna börja hoppa igen också.


Inez och jag på Bijou när vi va små ;)


Esther


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback