Bästa jobbet

Ah! Fjärde arbetsdagen avklarad. Det blir bättre varje dag. Igår var jag i Mannheim med 4 andra och hjälpte till vid en kongress. Hur enkelt som helst. Idag fick jag servera mat vid en tillställning med 40 pers. Första gången jag fick bära tre tallrikar men alla var så snälla och min "supervisor" frågade hela tiden om allt var bra och jag skulle  absolut inte bära mer än jag kunde.
Jag trodde först att jag inte skulle klara det passet för att jag bara hade 5 timmars sömn i natt Jag festade nog lite för länge, hehe.  Men när det väl började var jag supertaggad och väldigt motiverad.
I morgon kväll jobbar jag igen och sen nästa vecka gör jag kanske bara en dag, det var lite mycket den här veckan. Och så vill jag gärna åka hem på torsdag så att jag har en långhelg där.
Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback