bal imorgon!

Hej hej. Imorgon kväll är det avslutningsbal. Julie och jag ska gå och köpa nån present till våra killar som vi dansar med. Dom kommer med blommor till oss och vi ska ge dom en present. Men vad ska man ge dom??
Jag hadde en danspartner men han va opålitlig att han bara komm typ tre gånger eller så och nu för 
3 veckor sen sa han att han skulle sluta. Till balen skulle jag ha fått en kille somm jag inte känner men Wiebke hadde en olycka med cyckeln och hon har gjort ont sig på benet. Så jag ska dansa med hennes partner. Ska gå och sova nu. Vera ska köra mig till skolan eftersom jag har ledigt första timmen. Vilken snäll syster man har :)



Esther


Kommentarer
K säger:

Men vad är det för strunt, ska damerna ge grejer? Tss! Vad fin du är Esthi, bilder från balen ja tack!

2011-09-09 | 19:20:15
Bloggadress: http://kariniowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback