Johnny English

Igår kväll va jag på bio och vi kollade på Johnny English. Ni känner nog Rowan Atkinson också bekant som Mr. Bean, och det är han som är huvudrollen. Han spelar en agent och filmen är väldigt roligt :D Ettan har jag också sett, den kan jag också rekomendera.

Men det va lite jobbigt igår. Jag hadde på mig nya linser och på höga ögat gjorde det jätte ont och jag grät typ hela tiden. Inte fratt jag va ledsen förstås men det va linsen som irriterade ögat. det va så jobbigt att jag tog ut den och kollade filmen med bara ett öga. Jobbigt det med... -.-



Esther


Kommentarer
Vera säger:

Mit wem warst du?

2011-10-13 | 13:52:36
esther säger:

Wiebke, Wiekes Mutter und Christina

2011-10-13 | 14:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback