Luciaerbjudande

Idag fick jag ett samtal från Y. som är kantor i Svenska kyrkan i Frankfurt och hon frågade om jag ville vara lucia hos dem detta år. Det skulle vara kul att vara med och jag har aldrig innan varit lucia men jag är inte särskilt pigg på att komma till alla öviningar innan. Det tar alltid lite tid att ta sig dit och tillbaks och sen har jag en hel del annat för mig hela tiden. Det kan bli rätt jobbigt om man försöker hålla på med tusen saker! Jag vet ju inte ens när jag har tid att jobba nästa gång.

 

Vera


Kommentarer
Esther säger:

Wow Lucia zu sein i schon cool! Dass du keine Zeit hast ist echt schade, aber solltest dich wirklich nicht ueberlasten.

2011-11-02 | 21:55:17
Bloggadress: http://jacobsisters.blogg.se/
Vera säger:

Du könntest das auch machen :) Ist aber wohl noch schwieriger f.ür dich hinzukommen

2011-11-02 | 22:50:43
Esther säger:

Ne ich kann da echt nicht immer hinfahren :D

2011-11-03 | 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback