klänning

För ett tag sen, hittade jag en super fin klänning på H&M. Den kostade bara 10 Euro. Den påminner jätte mycket om den där klänningen Inez och jag provade förra året och vi ångrar jätte mycket att vi inte köpte den. ( Inez du vet vilken jag menar ;)) Den satt skit bra så jag köpte den direkt. Har inte haft nåt tillfälle än att sätta på mig den, men hoppas det kommer! Har ingen bra bild på klänningen.


Liiite sådär ser den ut, men måste erkänna att den p
å bilden va ännu finare...


Esther



Kommentarer
Selmis säger:

spätestens an weihnachten kannst du es anziehen:-)

2011-11-14 | 10:39:01
Inez säger:

åhh klart jag kommer ihåg! ;)

2011-11-16 | 19:41:14
Bloggadress: http://inezzio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback