om att hitta ett rum

Jag har hâllit pâ att leta efter ett bra rum eller en lägenhet att hyra i uppsala. Var pâ vippen att även âka upp över en natt för att besöka studenthemmet där det finns ett rum ledigt. men har nu bestämmt att inte göra det, det blir helt enklet för stressigt.
Det är sâ svârt om man bor längre bort och inte kann träffa hyresvärden eller kolla pâ rummet. Och det är klart att man vill träffa den man hyr till, jag vill ju ocksâ se det jag tänker hyra.

Nu har jag i alla fall en etta pâ gâng som ligger i centrala Uppsala. Man kanske kann sätta nân moster i arbete att ta sej en titt, dem är ju proffs pâ sânt.

O andra sidan skulle det vara jättekul att bo i korridor eller dela lägenhet, sâ att man inte behöver bo ensam.

Ja, ja, vi fâr ser hur det blir... Försöker att inte känna mej allt för stressad kring det.

Hojta till om ni mögligtvis har nâtt tipps eller ett mysigt litet rum som bara väntar pâ mej:-)

/Selma

Kommentarer
Gås säger:

Åh va kul! :D

2011-05-22 | 15:41:01
Bloggadress: http://edsvikenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback