Hudläkaren suger!

Idag hadde jag bara 5 timmar som är väldigt nice :) men jag tänkte gå till hudläkaren efter skolan, men så får man reda på att han har stängt! Han har så jävla dåliga tider, det passar adlrig att gå direkt efter skolan och jag behöver ju en ny kräm...hmrf -.-'
Fick igen biologi provet och har en 2+. Hadde jag haft 3 minuter till hadde jag blivit klar och kanske haft en 1, men får nöja mig med det jag fick. Har också skrivit en text om Integration och Migration, skrev då om sverige och hur det är att ha en svensk mamma. Och min lärare tog den och tykcte den va väldigt bra. Hadde inte tänkt att han skulle tycka om det så mycket :P Måste bara skika nåra fina bilder till, så nu ska jag börja leta lite ;)




Esther





Kommentarer
Vera säger:

Wer ist den dein Lehrer?

2011-05-18 | 20:30:24
Esther säger:

herr jung

2011-05-18 | 22:10:34
Karin säger:

Sjukt najs att ha en svensk mamma eller hur? :P

2011-05-20 | 00:24:07
Bloggadress: http://kariniowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback