Ensam hemma

Jag är helt slut! Har varit i universitetet från 10 till 3 och gick sedan runt på stan med Caro och Julia i 3 timmar på jakt efter den perfekta presenten till Patric som firar sin födelsedag imorgon. Vi ställde ihop ett cocktailset till Caipirinha och det är inte lätt att hitta alla tillbehör på en gång kan jag säga och ville ju att det skulle bli perfekt!
När jag kom hem upptäckte jag att strömmen till kylskåpet var avstängd därför att det var hantverkare här som fixade avloppsröret i köket.
Städade gjorde jag också lite och diska en held del för att det inte gick innan. Sarah och Julia har båda åkt hem över helgen så det blev jag som fick fixa allt.
Nu ska jag se på Gökboet med Jack Nicholson, har tagimt med den hemifrån. Plugga och allt annat får vänta tills imorgon.

Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback