When the world was steady



Här sitter jag och borde egentligen redigera min tidningsartikel till jornalistseminariet....men det är verkligen pâ tiden att uppdatera om den senaste boken jag läser.
Jag har fâtt den av min kära moster E. för flera âr sedan och den heter "When the world was steady" av Claire Messud.
Jag är fortfarande i början, men den handlar om tvâ systrar i medelâldern som inte har nâgon kontakt med varandra och just nu befinner sej pâ Bali respektive London. Det är väldigt interessanta karaktärer som är sâ olika man kann vara och försöker hitta sej själva. Sen har vi deras mamma som bor ihop med en av döttrarna i London, det känns som om hon kommer att bli mera viktig senare.
Jag rekommenderar den varmt, det är en sâdan bok man tar med sej överallt och läser vid frukostbordet och pâ bussen. Det är roligt och spännande att kunna resa till Bali ibland, nu när man börjar längta efter värme och lediga dagar.

//Selma


Kommentarer
Vera säger:

Kannste mir ja dann ausleihen, wenn du fertig bist :)

2011-01-25 | 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback