Skolan har börjat -.-

I gå fick inez gå upp redan klockan kvart i 5,fratt dom skulle iväg till flygplatsen.jag vaknade också och sa ädjö med en lång lång kram!Jag saknade henne redan när jag gick och la mig igen :(
Men det ha varit en jätte kul vecka med en masse fina minnen.Tack så hemskt mycket för att ni komm ;)

Iallafall började skolan igen för mig...trist,men det va kul att träffa alla kompisar igen,fratt jag såg inte dom i nästan 2 veckor nu.Hadde det lite kul i skolan iallafall.Fick igen engelskprov och det gick bra.
Jag hadde 7 timmar idag och vi;jag,Alex,Domme,Jason och Wiebke skulle ta bussen hem som alltid,men den kom bara inte.Efter att vi satt vid busshållplatsen i en halvtimme kollade vi på planen och såg att den bussen som vanligtvis skulle komma hadde strukigts bort.Jaha bra att man får reda på det då och vad snällt att ingen säger till oss stakars ungdomar -.-'.Bussen kommer nu bara i stan så att vi får åka in och byta där.
ja vi fick ta nästa buss och jag komm hem en timme senare en vanligt.

 


På nyårsafton♥


Esther


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback