gott nytt âr

jag vet att jag inte har skrivit här pâ bloggen pâ väldigt länge, men jag har varit hemma och det har varit mycket besök och annat roligt mellan jul och nyâr.
Nyâr firade jag med Vera och nâgra kompisar här i min lägenhet i saarbrücken.
Det var jätteroligt och det sov folk i alla rum, även i köket;-)
här är lite bilder...


Fabienne och Marie


Lilly, jag och Vera


Thomas och Tobias

och sâ här sâg det ut efter 12 slaget...




Vera och jag städade dagen efter och hemma väntade släkten frân Sverige.
Esther och Inez lâg pâ sofan för att ta igen sej och njöt av ett avsnitt Pride and Prejudice



Inez och Marie är kvar till imorgon och Elsa flyger först pâ torsdag, men jag är ändâ i Saarbrücken för att mina föreläsningar börjar imorgon.
Det är faktiskt rätt skönt att börja igen.

ha en mysig kväll!

//Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback