Shopping

Jo, jag har ett prov till att att skriva på måndag och hade gentligen tänkt att ta en shoppingrunda efter det men jag kunde bara inte sitta inne och plugga hela dagen. Så jag åkte in till stan och gjorde några spontanköp: en läppstift, ett par skor och en klänning.
Verkligen interessant att man alltid tycker det är lika kul att köpa något nytt. Kan förstå att folk blir beroende. Jag försöker alltid att hålla mig, tänker mest på att inte slösa för mycket pengar.
Behövde lite ombyte till mina gamla Converse...
Klänningen kommer från Vila och slutar precis ovanör knän(vad man inte kan se här)

Vera

Kommentarer
selmis säger:

beides total schön:-)

von welcher marke sind denn die schuhe?

2011-02-27 | 15:47:23
Vera säger:

Gil Peterson, is wohl ne no-name marke von einer schuhfirma.

2011-02-27 | 16:15:26
Esther säger:

very nice!

hab mir übrigens letztens einen rock von dir ausgeliehen ;D

2011-02-27 | 17:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback