bara sâdär



bilden kommer frân underbaraclaras.com bara för att jag tycker den är fin

Det känns som jättelänge sen jag gjorde ett inlägg. Flera gânger har jag tänkt pâ att göra det men inte kommit pâ nâgot vettigt att skriva om. Det är inte sâ att det inte händer nâgot i mitt liv, men man vill ju skriva om nâgot speciellt, kanske med nâgon fin bild.
Jag gör mânga saker men det hat blivit sâ vardagligt. Skola, nationsliv, träning (jag har blvit mycket starkare), allt detta var sâ himmla speciellt i början men man vänjer sig vid allt här i livet.
Det är jättemysigt att bo i Uppsala och fâ uppleva allt denna stad erbjuder men nu känns det som att man väntar pâ att âka hem. Inte för att jag har hemlängtan men för att jag vet att jag ska âka hem om en vecka. Känslan av att bara vilja âka hem till familjen för att fira jul upplever jag även bland svenska studenter (vilket resulterar i att ingen är pepp pâ seminariet vi ska ha nästa vecka).
Fast innan jag âker till Tyskland är det en annan längtan som ska stillas. Nu i helgen ska jag ner till Fagerhult med nâgra tyska kompisar. Fagerhult, där jag inte har varit pâ nästan tre âr. Det ska bli sâ mysigt:)

/Selma

Kommentarer
Gås säger:

Vad tränar du för något? :)

2011-12-14 | 21:45:57
selma säger:

kondition och styrketräning. vill speciellt träna ryggen. och det funkar, har nästan inga problem med nacken längre:)

2011-12-15 | 12:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback