min helg

Heeeej!
Igår åkte jag från Uppsala till Högsby med tåget och det gick jätte bra. Fick byta 3 gånger men det va lungt.
Hadde en nice vecka med Inez i Stockholm och på Halqved. Ni kan läse lite vad vi gjorde på hennes blogg www.inezzio.bogg.se .
Där finns också bilder från vår phooshoot på Halqved. Fina bilder blev det tycker jag!

Mamma och jag va bjudna till M och B till middag igår. Det va trevligt och kul med deras barn och deras flickvänner,vet inte om dom är gifta. Fick ett påskägg av M när vi gick. Smaskigt!

Idag hände inte mycket. Jag bakade just Kärleksmums och skrapade ihopp allt jag behövde.Vi hadde inget bakpulver kvar så hoppas det lyckas ändå^^

Imorgon ska vi åka hem igen.Blir nog rätt skönt och jag längtar att se mina kompisar igen och såklart Vera,Selma och pappa :)

Glad påsk!

Esther


                               


Smakprov på photoshootingen.Mer på Inez blogg.


Kommentarer
Vera säger:

Tja Esthi; musst nach Mainz kommen um mich zu sehn, fahre morgen mittag wieder hin :)

2011-04-24 | 23:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback