2 dagar kvar

Snart är det lov!!!Hadde typ en vecka skola och så har man 2 veckor lov direkt.Sista veckan va det chill.Vi kollade bara på filmer och hängde runt fratt hälften av klassen va i England.Inte alla kan följa med -.-
I påsklovet ska jag åka till sverige och träffa Inez igen :) Veckan ska bli helt underbar.Först Stockholm och sen Hallqved och sist småland!Och vad jag hittar på i andra veckan får jag se,har inte planerat nåt än.Men nu i helgen ska jag rida på fredag och på kvällen gå ut och träffa kompisar i stan.Söndag ska jan fylla 18 så att vi firar Lördag kväll/natt och jag ska sova hos Jana.Och på Söndagkväll ska jag ju åka till sverige!


förra året kring påsk ♥

Esthi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback