Skola igen

Imorgon börjar skolan igen.Har inte pluggad nånting i dom här 2 veckorna,jag är verkligen lat i know...Men sånt är livet,alla måste jobba inte bara jag.Men ändå kan ni tycka synd om mig som måste skriva spanska prov på tisdag och engelska på torsdag.Sen nästa vecka är det historia som gäller >.< wish me luck ;)
Och alla elever i sverige har just fått höstlov.Till exempel Inez som kommer att skratta åt mig fratt jag ska gå i skolan i morgon.Men jag gjorde ju samma sak så det får hon gärna göra ;D
Men det som är bra med skolan är att man träffar alla sina vänner igen och man har det roligt tillsammans! :)


Ja så här kankse det blir på rasten.Men detta året utan Sabrina fratt hon bytte skola :(

Esther


Kommentarer
elsa säger:

lycka till! Vilken fin bild på dig och din väninna.

2010-10-27 | 20:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback