Hemma kväll

Hej,
Nu sitter jag hemma framför datan lite och ska snart duscha.Hade en jätte trevlig kväll med mina kompisar igâr.
Ska rida ut idag med ridskolan,ska nog bli väldigt kul.Det är första gângen jag ska rida ut med ridclubben.Annars är det bara dressurlektion.Hemma rider jag sâ klart ut  med Bijou men hästarna i ridclubben är nog mycket bättre uppfostrade och süringer inte bort sâ fort dom ser en äng :D
Egentligen skulle jag ha passat barn i kvälll men det blev inte av.mamman ringde just och berättade att hon inte behövde mig i kväll.Inga PENGAR :((


Gestern war ein wunderschöner Abend mit meinen Freunden(: und jetzt bin ich ganz schön müde aber muss jetzt duschen und danach geh ich reiten...ich freu mich schon,gehen nämlich ins Gelände ;)
Eigentlich wär ich danach auf zwei ganz liebe Kinder(1.klasse und 5.klasse)aufpassen gegangen,doch die mutter hat mich doch nicht für heute abend gebraucht.Och menno doch kein Geld verdient heute :((
Aber die nächste Gelegenheit kommt bestimmt ;)



//esthi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback