Helg!!!

Igâr var jag med mamma och Esther pâ IKEA. det var faktskt väldigt trevligt (brukar inte gilla att gâ pâ IKEA annars), jag köpte med mej en lampa till mitt rum i Saarbrücken och vi köpte tyg för att sy gardiner till mina fönster. Min snälla mamma kommer att göra det ât mej.
Esther köpte en hylla och mamma en massa servetter och andra smâgerejer ( som vanligt^^).
Sen ât vi lunch pâ restaurangen, jag testade ekologiska pannkakor med spenat och ost som var väldigt goda (man behöver lite omväxling frân köttbullar ibland^^).



Pâ kvällen var jag ute och festade med tjejgänget och sen sov Anne och Alexandra över hos mej, fast sâ mycket sömn fick vi  inte^^


Anne , jag , Sabine

Sâ nu är det chill pâ soffan som gäller ikväll. Imorgon firar min farmor födelsedag och vi ska äta lunch ner pâ golfbanan. Ska bli roligt att träffa familjen igen...

//Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback