WiWi Semestereröffnung

Igår var hittills bästa festen vi hade på universitetet. Vi förfestade i "Studentenhochburg", ett annat studenthem där våra gruppledare från "lära-känna-varann-dagarna" även kom med våran belöning i form av drycker för att vi ju hade vunnit tävlingen.
Sen gick det vidare till universitetet där festen var i full gång. Musiken var riktigt bra, jag dansade nästan hela tiden och blev aldrig trött fastän vi stannade till kvart i fyra (det är då första spårvagnen går).
I morse hade jag egentligen planerat att gå till ekonomiföreläsningen men efter bara 2 timmars sömn var det omöjligt att gå upp, så jag skippade den. Skulle ändå inte kunnat följa allt i mit tillstånd.
Jag gick i stället till en övning som jag i och för sig redan hade besökt i onsdags men jag ville se om övningsledaren var bättre. Det var han inte!
I kväll stannar jag i Mainz och går ut med "gänget", i morgon tar jag tåget hem. Kom på en massa saker igen som jag vill ha med mig hemifrån och så kan jag ha myskväll med Selma i morgon :)

Vera

Kommentarer
Gås säger:

Va kul att du trivs! :D

2010-11-12 | 19:03:47
Bloggadress: http://edsvikenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback