Lördag

Imorgon(idag) är det lördag och jag ska iväg till Saarbrücken och shoppa med Jana,Justus,Julie och 2 kompisar från Justus,Larissa och Kai i nya Europa Galerian.Ska nog bli skitkul :D
Julie och jag ska åka 2 timmar tidigare än dom andra och vi träffas på stationen i SB fratt Julie och jag måste vara i Homburg klockan kvart i 6 igen.när vi kommer hem ska vi fixa oss lite snabt och sen hämtar Gisela oss.Vi åker med henne till Apassionata(=en hästshow).Haha det är i Saarbrücken,så jag är typ hela dagen där :O^^
Jag fick 2 biljetter av Albrecht i konfirmationspresent.Har varit där för 2 år en och det va helt magisk!Det är en ny show,dom byter ju varje år ;)

Det ska bli så kul imorgon.Jag kommer ha en underbar dag!!! :)



Esthi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback