Hem eller inte?

Det är frågan inför denna helg. Det skulle såklart vara kul att träffa familjen och kompisar därhemma och så behöver jag inte tvätta här heller :) Men jag har ju också möjligheten att göra något med mina nya vänner och så känner jag mig rätt hemma här. Aaaargh, det är verkligen svårt att bestämma sig!
Fast Selma kommer att vara hemma till helgen och vem vet, förr eller senare kommer jag kanske inte alls hem längre. Framförallt när proven närmar sig och jag måste plugga hela helgen.
Sen kan folk ju faktist komma hit och hälsa på, tycker jag!

Nåja, imorgon kväll blir det fest på universitetet igen och föreläsning kl. 8.30 nästa dag... får se hur många som dyker upp där;)

Vera



Här kommer även lite bilder från middagen som Julia, Rachel och jag lagade tillsammans förra vecka.



Bilden är tagen av Rachel





Kommentarer
Karin säger:

Vad söt du är på bilden! :)

2010-11-11 | 00:08:44
Bloggadress: http://kariniowa.blogg.se/
Vera säger:

Tack :D

2010-11-11 | 17:14:19
Bloggadress: http://jacobsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback