hänt i veckan!

I torsdags var jag ute pâ studentfest. Men innan var vi hemma hos mej och skâlade med mousserande vin.
Det var hur mycket folk som helst och jättemânga som inte hade köpt biljet i förväg, men försökte komma in ändâ.
Det fanns tre olika dansgolv och lyckligtvis ochsâ ett där dem spelade indie/alternative.
Nästa morgon var jag tvungen att gâ upp klockan halv 8, vilket inte var sâ kul, men sen gick jag hem och la mej igen.

Idag hade jag en kurs im marketing och reklam för första gângen. Det var jätteinteressant och vi ska göra mycket praktiskt inom just reklam framöver.
Hon som hâller i kursen är pâ reklamavdelningen i en försäkringsfirma och gissa vad hon har gâtt för linje pâ universitetet, jo, Literaturvetenskap;-) Sâ man vet aldrig...

Nu ska jag fortsätta jobba lite pâ mitt föredrag om boken "Kafka pâ stranden" och ikväll blir det myskväll med  Kathrin ( jag bor ihop med henne, för dem som inte vet) och pastagratäng:-)

Ha en mysig helg och speciellt mânga hälsningar till mina kära systrar!

//Selma

Kommentarer
Gås säger:

Myspys! :)

2010-11-07 | 17:46:09
Bloggadress: http://edsvikenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback