Mycket sömn

Hejsan ;)
I morse hadde jag ledigt första timmen och skulle sova tills klockan halv 7 och ta bussen klockan 8.Jag gick upp som vanligt oc sa till mamma fratt jag glömmde bort det i går kväll.Hon gick ut och för att mjölka och jag gick och la mig i varma sköna sängen igen.Jag ställde veckaklockan på halv 7.Jag vaknade nog och stängde av den och sov vidare,man jag minns inte det :D Ja iallafall vaknade jag halv 9.Höhö mamma skrattade bara :D
Tog bussen 20 i 10 så jag komm till fjärde timmen.

I kväll efter att jag pluggade lite musik la jag mig på soffan och somnade och sov tills klockan 20 i åtta...mmh nu är jag inte trött alls -.- kommer nog vara nattaktiv här^^

Vi ska ha lite frokost,eller bättre sagt lunch i skolan i franska,men jag vet inte änn vad jag ska ta med mig.Kanske bara köper lite apelsinjuice imorgon,eller?!Bra att jag kom på det klockan halv 11 på kvällen.




Esther

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback