inget jobb pâ jobbet

Detta hade jag verkligen inte räknat med! Nu har jag praoat i 1/2 vecka och har haft jätte lite att göra. Idag har jag sagt till att jag vill ha mer att göra och att jag i värsta fall vill frâga efter jobb i en annan avdelning. En vill ju göra nâgot vettigt att bidra med och inte sitta och dega. Jag fattar inte varför de slösar sâ pâ resurser och inte har funderat ordentligt pâ vilka jobb de kan ge till mig. Jag som faktiskt pluggar genus är ju kvalificerad pâ mânga sätt men kan inte använda det. Frustrerande. Jag trivs toppen annars och har andra praktikanter att luncha och prata med, men det räcker naturligtvis inte. Hoppas det kommer upp nâgot under dagen!
/Selma 

Kommentarer
Gås säger:

Men hualigen! Hoppas verkligen på bättring, här har dom ju chans att ta del av en superstjärna!

2015-09-10 | 12:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback