Selma har blivit med lägenhet

Efter ett âr i kö pâ göteborgs studentbostäder har jag äntligen fâtt en lägenhet. En liten etta pâ 27m2 som ligger i Kviberg en bit öster om staden. Innan jul var jag där och kollade pâ en annan lägenhet i den storleken som var väldigt fin och fräsch, dâ husen bara är drygt 10 âr gamla. Lägenheterna är välplanerade och har stora fönster frân golv till tak. Dessutom finns det ett skogsomrâde bakom huset och en spârvagnshâllplats direkt bredvid.
Jag är super taggad pâ att flytta in och för första gângen i mitt liv känns det kul att gâ loss pâ möbler och annat till min egna lägenhet. Jag har hittat en second-hand marknad som ligger i en gammal lagerlokal vid hamnen där jag kommer att hitta det mesta. Kontraktet är f.o.m. 1. mars med tjejen som bodde där innan har redan flyttat ut, sâ vi försöker fixa att jag fâr nycklarna 1. februari. Hâll tummarna.
/Selma
 
 

Kommentarer
Gås säger:

Tjohoooo va roligt!!! :D:D Dags att gå bananas på myrorna alltså :P

2015-01-20 | 08:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback