mindre än två veckor kvar...

...tills jag ger mig iväg! Sjuukt, det är ju rätt snart..

På fredag hadde jag min sista arbetsdag på Naturwaren Theiss. Så skönt att inte gå upp klockan 5 på morgonen längre. Fick med mig några produkter som avskedspresent. En del har jag ingen användning av alls, t.ex. ansiktskräm till män, men pappa eller Jacob kanske vill ha den.
 
 
 
 
Så nu sitter jag bara hemma och har inget att göra? Nej nej, igår hjälpte jag till att täcka silo efter skörden och bakade kaka till alla som hjälpte till. Idag ska jag till ögonläkaren och fixa några saker till mamma.
Imorgon kommer hovslagaren, ska fixa i häststallet och sen gå på ridlektion.
Helgen är också redan planerad och nästa vecka är det tänkt att hälsa på hos Vera i Mainz i hennes och Rs nya lägenhet. Spännande!
 
Esther

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback