i münchen

hej,
just nu är jag i münchen. vi åkte hit med bussen och det gick jätte bra. vi bor på ett hostel som jag bara kan rekomendera när man tänker va här. bra frukost, fräscha rum och bad och wifi.
igår traffade jag mid F och hans sambo. vi åt på ett super bra chinesiskt restaurang och prattade en massa. det va väldigt trevligt. vi har ju inte sets på 4 år.
sen lämnade han mig hos dom andra och då va det dags för fest! F tippsade om ett område där det va en massa lokaler. lyckad kväll! vi kom hem kl 3.
efter frukost gav vi oss iväg till station och är nu på väg till Dachau. där fanns det ett stort konsentrationsläger förr som vi ska titta på med audioguide. blir nog väldigt sorgligt men mycket interessant också.
i eftermiddag ska vi se hur vi mår och vad vi ska hitta på. jag kanske ska träffa F en sväng till :)

Esther








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback