första GBG helgen med tyskar

 
Dessa tvâ var mitt första tyska besök i GBG. Mycket av tiden spenderades pâ kafé och jag tror N och L ât kanelbullar varje dag. Dessutom gick vi runt för att upptäcka staden, dess affärer, parker och bâtar. Pâ lördagen var vi ute pâ Asperö, en ö i GBG´s skärgârd där en klasskompis till mig bor. De tyska turisterna jag hade pâ besök fotograferade säkert vartenda hus pâ ön. Helgen tillsammans avslutades med en middag hemma hos mig och A, som lagade maten och fixade allt sâ att vi kunde umgâs. Vilken ängel jag bor hos.
Nu mâste jag ta itu med skolan igen, dâ en synopsis pâ den kommande hemtentan ska in pâ torsdag.
 
Idag fâr vi alla tänka pâ Esther som flyger till Nya Zealand i denna stund och har lovat uppdatera flitigt pâ en ny blogg som hon och hennes kompis ska ha tillsammans!
 
/Selma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback