Studentbal

 
 
 
 
 
 

 
Igår va jag på vår egen studentbal. Jag va en av dom som organiserade balen och det mesta funkade bra, men gubben från stället vi hyrde va väldigt störigt och djn kom en timme försent(!) typ det viktigaste, så det va lite iriiterande. Annars gick allt bra. Jag dansade lite med min danspartner(bild på det kommer nån annan gång) och hadde kul. Mamma och Pappa kunde inte komma på grund av skörden här hemma, så dom va trötta på kvällen. Men det va ju inte så farligt!
Nästa vecka är det muntliga provet, så nu ska jag plugga för sista gången och ge allt! Kan ju säga att jag har studenten i fickan, men med sista provet kan jag höja mitt betyg enormt!


                                                                          Esther



Kommentarer
Gås säger:

Daumen hoch!

2014-06-07 | 19:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback